2020. nov 14.

Instabitch újratöltve

írta: DorkNet
Instabitch újratöltve

Avagy beszéljünk az scammerekről.

Volt már, hogy Instagramon megkeresett egy odabaszós képekkel bíró profil egy huszon, majd mégiscsak 30 éves csajjal aki férfit keresett magának aki szereti, és megvédi, támogatja és kinyalja de legfőképp támogatja, főleg anyagilag, mert hát ő egy szerény árva aki tudjaisten kicsoda is valójában.

Nos Amber/Sophia, Pedro from the hood. valamiért engem választott ki és gyanítom azért, mert a profilomon található képek alapján, hiszékeny, rászedhető alanynak tűntem.

De meg kell valljam köszönettel tartozom ennek a jószágnak, mivel rég szórakoztam ilyen jól. Van abban valami báj amikor egy online scammerrel már ott tartotok, hogy összeházasodtok, pedig neked sajtszagú a lábad és éppen a chillis babbal harcolsz a budin. :D

Tudom, hogy ez a poszt, nagyrészt képekből áll, olvasni kell, és erősen ajánlott az angol nyelv ismerete. Éppen ezért minden kép alatt ott lesz a fordítás.

Pedro megkeresett azzal, hogy ő aztán egy igazán fitt, kívánatos, tutajos csaj, akinek pont az én dagadt fejem tetszett meg, és valahonnan Texasból rám fáj a foga, de még a kukimat is összenunuizná.

Innentől fogva nekem sem kellett sok, hogy ott szivassam (nem úgy, amúgy :) ) ahol csak tudom. Azt képzelnéd, hogy egy magára valamit is adó csalónak is van némi önbecsülése. de megsúgom, nincs. A jövőre nézve, ha bárki is kapna ilyen vagy ehhez hasonló megkereséseket.

Az első jel, „Könyörgöm, Instagramon egy bomba csaj majd pont téged talál be? „

A második jel, nem kell sokat várni arra, hogy Whatsappra, vagy valamilyen egyéb csevgő appra csábítson téged és képeket, adatokat kérjen tőled.

Harmadik, ha eddig nem lenne gyanús a dolog és annyira ostoba valaki mint egy zsák krumpli. Bármit is írsz lájkolja, de nagyon.

Innentől beszéljenek a képek :) jó szórakozást.

- Hello. Hogy vagy?

- Szia. Kicsit feldúlt vagyok a meló miatt. Kérlek bocsásd meg a pokróc kérdést de ki vagy te?

(nem látszik de a szöveg...) Hello. Én Sophia Davies vagyok Texasból. Te hol laksz?

- Magyarországon. ;)

- Ok, mennyi idős vagy?

- Elnézést a véletlen szív emojiért (akkor tudtam meg, hogy ha duplán kattintasz egy üzenetre akkor "szivecskézed"), 37 éves vagyok. És meglehetősen kíváncsi. 

- Oh, kíváncsi vagy

- Én 31 éves vagyok.

- Úgy értem kíváncsi vagyok arra, hogy mit kezdjek ezzel a szituációval?

- Oh ok.

- Itt vagy?

- Dolgozom.

- Szóval csak kíváncsiságból. 31 éves vagy és még mindig nem tudom miért is beszélgetünk itt ebben a pillanatban. Esetleg felvilágosítanál?

 

- Hmmm

- Láthatnék rólad egy képet? (Instagramon vagyunk tekerem a mamit a hátadon...)

- Instagramon? Nem. Itt nincs fent kép rólam.

(majd később)

- Szóval látom láttál rólam és az unokahugomról (nem jutott eszembe a keresztlány angolul) képeket.

- LOL

- Küldhetsz nekem bármilyen képet magadról ide.

- Mégis miért küldenék akármilyen képet is? Kérlek bocsáss meg a látszatra durva kérdésért, de miért beszélgetünk itt??? Tetszik a kutyám, vagy az elképesztően maszkulin megjelenésem talált be nálad?

- Hmm,,, nos hogy megmondjam a lényeget (tényeket).. azért vagyok itt, hogy egy komoly, hosszú kapcsolatot találjak és egy igazán szerető, igaz, megbízható és nyílt tudatú férfit keresek akivel leélhetem az életemet.

(Kell mondani, hogy itt megérkeztünk az első stációhoz? Általában innen indul majd szép lassan felvezetve, hogy annyira belém van zúgva, hogy legszívesebben mélytorkozna első látásra, de nincs elég pénze, hogy elutazzon hozzám. )

- Szeretem a kutyát. (nem a kutyákat, a kutyát)

- Én szeretem a kutyapózt :D De mivel egy kezdődő kapcsolat elején vagyok és amúgy sem a csalfa típusba tartozom, passzolnám a lehetőséget.

(folytatódik az előző üzenetem)

... Köszönöm, hogy rám gondoltál ilyen kontextusban de legyünk őszinték. Első körben körülbelül 10,000 kilométerre vagy, ez még csak nem is hosszú távú hanem távkapcsolatnak is nevetséges...

Másodlagosan, az nálatok az Államokban megszokott dolog, hogy az Insatgramon kerestek kapcsolatot?

És utoljára az összes fentebb felsoroltakon kívül, elég nagy esély van arra hogy te valójában Pedro vagy a szomszédságból és egy kis extra lóvét szeretnél keresni.

De poénból. Küldök neked egy képet. Ezt vissza tudod nekem küldeni saját magadról ugyanúgy tartva a kezedet?

Kihívlak.

(ott elküldtem egy képet a szokásos összefonott ujjakkal, természetesen nem érkezett megfelelő válasz erre, ellenben elkezdte tolni, hogy töltsem le a Hangouts alkalmazást mert annyira egyszerű. Így csináltam egy új e-mail címet és bejelentkeztem az alkalmazásba, de közben még kérdezett.)

...E-mail...

- Ok, ez jó.

- Mit dolgozol?

- Dolgozom.

- Ok.

- Menj a meghívásokhoz.

- A munkahelyemen? (még csak nem is reagál erre)

- Ellenőrizd az üzeneteidet a Hangoutsban.

Itt már elég szépen látszik, hogy a Hangouts alkalmazásban már nem Sophia Davies a neve, hanem Amber Brenda. :)  Erre rá is kérdeztem. Szerinte ő Sophia Davies Amber Brenda. :D

- Én vagyok az sophiadavies

- Hogy vagy?

- Amber Brenda Sophia Davies? (itt már nagyon kíváncsi voltam mikor jön a pénzes rész)

Jól vagyok. Éppen csak hazaértem, főzők és szórakozom.

- Igen bébi.

- Bébi????

- Mit tervezel mára?
(gyanítom fingja nincs az időzónákról)

- Mint fentebb is írtam. Főzök és szórakozom. :)

- Ok az jó.

- Én egy nagyon szép, érzékeny, vicces, és vidám lányt (...) keresek aki szeret kirándulni, táncolni, szereti  a csendet és a békét, mozikat, filmeket... más szóval... egy gyönyörű és őszinte nőt akivel lehet szórakozni.

- Az a jobbnál is jobb.

- Akkor te leszbikus vagy?  (idióta és az előre megírt szövegei)

 

 

 

- Nem vagyok leszbikus

(javította a szöveget :) )

-Egy férfit keresek .. bla...bla...bla aki két lábbal áll a földön.

- De éppen most írtad, hogy egy nőt keresel.

- Igen ez én vagyok a lábaim a földön és sajtszagúak. :)

 

- Ó ez egy tévedés volt, de TE egy annyira jó és hihetetlen férfi vagy. Szeretnék többet megtudni rólad. (Persze, hogy eladd az infót és/vagy az én nevemben is átverj embereket)

- Az vagyok. Ez mind igaz velem kapcsolatban. Mit szeretnél tudni rólam Nyuszimusz?

- Először is szeretnék rólad képeket és mondd el mit szeretsz az asszonyodban?

- A puncit. Mindenképpen a puncit, de a cickókat is és ne feledjük a popsit. :)

- Probléma, hogy őszinte vagyok? De tényleg imádom a nedves puncit.

- ok. Jó.

- Biztos lehetsz benne, hogy az ;)

- Szóval mit is akarsz tudni?

- Mer1 én vagyok minden ami kell neked, minden amire szükséged van, és minden amit megérdemelsz. ;)

- Óhh. Köszönöm, hogy ezt mondod (???? nem adja fel)

-Igazán boldoggá teszel azzal amit most mondasz? (:D)

- Ahhhw. benedvesíted a szemeimet.

- Valami rosszat írtam?

- Nem.

- Szóval mi lesz a következő?

- Áldottnak érzem magam, hogy vagy nekem, de szerencsésebbnek, hogy rám találtál (anyád talált rád a disznóól mögött mikor a kocák már befogadtak) örökké szeretni foglak.

- Óh bébi én is szeretlek.

- Én is szeretlek az életemmel.

- Aww, annyira édes férfi vagy.

- Valóban az vagyok.

- Akarsz a feleségem lenni?

- Igen bébi.

 

- El akarlak venni egy Las Vegas-i kápolnában ahol  egy transz Elvis a pap.

- Aww édes ez jól hangzik

- Édes küldj nekem egy képet a gyönyörű képről.

*arc

- Gyönyörű arcom van, ez tény.

- Oh igen, de kivel harcolsz?

- Chillis babbal.

- Az jó bébi.

- Azt kívánom bárcsak ott lehetnék veled. (Apuka, mikor chillis bab után a budin ülve ilyen arccal látsz nem akarsz mellettem lenni :) )

- Óh igen, én is azt kívánom bárcsak ne lennél.

Itt megpróbáltam a lehetetlent és elültetni a magot, hogy annyira de aannyira szomcsi vagyok mert nincsen ám pénzem, hogy elutazzak a popsiját megvizslatni. :D

- Bébit levágták.  (utalás a Babe malac a családban főszereplőjére. :) )

- Ok bébi amikor végeztél vele (??? hol neveltek téged te szerencsétlen?  :) ) csak üzenj bébi. 

- Végeztem vele.

- Szeretnélek látni személyesen de sajnos nincs pénzem, hogy ilyen messze elutazzak.

(Másnap sajnos nem volt annyira jó kedvem így rövidre zárva a dolgot megkérdeztem, hogy haver hogy megy a scammer biznisz. )

És sajnos itt véget is ért a beszélgetés. :D Sosenemlesz még egy ilyen :D

 

 

Szólj hozzá

segítség help bolond crazy mitörtént omg bajban today fail instabitch mandown segítségtámadazasszony bolondasszony mailányok instaribi jogsiteriel Scammer lovescammer fuckthemscammers