2022. máj 18.

Na idefigyejjémánte...

írta: DorkNet
Na idefigyejjémánte...

Avagy miért? De tényleg miért?

Hogy mit miért?

Nyugi, kifejtem. Nem azt és nem úgy ;) de kifejtem.

Szóval.

Marha sokan vagyunk az online világban, ki-ki akár több alteregóval, kamu profillal regisztrálva afészbúkonisntagramontwitterenmegmifaszomokonmég. De azt eleddig senki sem tudta nekem megmagyarázni (sőt, általában ha rákérdezek letiltanak amitől az egyik szemem sír a másik meg üveg), hogy miért szólít meg valaki egy teljesen más személy által posztolt cikkben szereplő akárkit személyesen. Ennek mi értelme? Azt gondoljuk talán, hogy majd az akinek kvázi írtuk jól elolvassa, majd a szépen megfogalmazott kritikánkat megköszönve megszívleli azt, és megváltozik?

Sokszor elgondolkodom azon mit miért csinál az ember, de vannak dolgok amiket egyszerűen nem tudok felfogni.

Értem azt amikor a lábatlankodó kislány fényképét valaki kiposztolja (általában egy messzi-messzi thai profil posztját megosztva) majd valami hasonló szöveggel spékelve buzdít a minél több megosztásra/kommentre,(mert az ugye valamit vonz magával), hogy "Engem senki sem szeret mert rákos vagyok, ha te szeretsz akkor nyomj egy lájkot, Engem senki nem akar felköszönteni, mert hiányzik a fél fejem, kezem, lábam, de ha te szeretnél akkor írd hogy ÁMEN" (itt már lélekben töltöm a duolatriplareszeltcsővűt). Ezeket megértem, mert bár jót akar a jóhiszemű, de csekély ésszel megáldott állampolgár, önnön hibáján kívül hajtja valaki más malmára a vizet. De ez előbbi egyszerűen nem fér a koponyaüregem mélyére. Valaki tudja a választ? Bitte, kell nekem egy magyarázat.

Szólj hozzá

segítség help bolond wtf crazy figyel mitörtént omg bajban today fail mandown nemvagyokbüszke jogsiteriel száznyócvandekésszáhúsz győzikeutánrosszúcsinálod youarenotsafeonline közösségialapelvekmegafaszom