2023. máj 14.

magyar posta zrt...

írta: DorkNet
magyar posta zrt...

 

Igen, így írtam, nyilván nem ok nélkül!

Biztosan vagytok sokan, akiknek már meggyűlt a bajuk akármelyik csomagküldő szolgálattal is.

De azt is biztosra veszem, hogy a magyar postával (igen kis betű!) nagyon-nagyon sok embernek tele van már a kis hercege.

De hadd írjam le az én mostani tapasztalatomat velük.

Előzmények.

Januárban munkahelyet váltottam, így szükségessé vált, hogy bizonyos időközönként ajánlott levél formájában elküldjem a keletkezett számlákat, papír alapú dokumentumokat a munkáltatóm felé.

Megtörtént ez már pár alkalommal, probléma nélkül, de most valamiért a maposta úgy döntött bekaphatom a lompost, mert az ajánlott küldeményem nem került kézbesítésre.

Ellenben legalább basztak is szólni róla valamilyen formában. De 720 forintért ezt ki is várhatná el tőlük, ugye?

Szóval adott egy levél, amelyben üzemanyag számlák, szállítólevelek vannak, feladva Május harmadikán Székesfehérváron.

10-én jelezték, hogy nem igazán érkezett még meg Egerbe a levelem.

Ma (04.14) mivel időm volt rá, utánanéztem. Ez fogadott

visszaküldés „szabálytalan jelöléssel”…

5 nappal a feladás után.

Ismét 6 nap után semmi információm nincs arról mi a helybenhagyott, takarmánybúza méretével vetekedő  1 darab agysejttel rendelkező postai dolgozó lelki üdvéért nem kap sem a feladó, sem a címzett visszajelzést arról, hogy valami nem stimmel.

Kicsit költői a kérdés, de mégis mi van a „magyar királyi cégekkel, mint a

máv, maposta? Azon kívül természetesen, hogy pénzmosoda gyanánt működnek.

Szólj hozzá

help crazy mitörtént bajban fail jogsiteriel