2023. aug 12.

Kis szaros, jelentéktelen élete.

írta: DorkNet
Kis szaros, jelentéktelen élete.

Avagy mit csinálsz ha egy mini macsek a segítségedet kéri?

Nem vicc, nemrég ez a kis törpetigris került az utamba. 

A munkámat végezve Csornára vitt az utam és mivel vezetés közben nem basztatjuk a laptopot, félre kellett állnom megírni egy E-Mailt, és közben intézni egy telefont. A városon kívül sikerült egy olyan helyet találni (buszforduló) ahol nyugalom volt és nem utolsó sorban árnyék is. Járó motor és Replika mellet nem igazán figyelsz a külső zajokra, de valamiért feltűnt, hogy egy kismacska szívszorongató nyávogására emlékeztető hang van az autón kívül. Gondoltam kiszállok, szétnézek (rettegtem, hogy esetleg áthajtottam véletlenül egy ilyen kis ártatlan dolgon).Ahogy leállítottam a motort beigazolódott, hogy tényleg egy minitigris nyávog keservesen a kocsi alatt. Ilyenkor vágja hasra magát az aszfalton az ember, felkészülve a legrosszabbra. Szerencsére macs, épen és egészségesen bár erősen viharverten gubbasztott a jármű alatt ahová beosont. 

Éppen azon agyaltam, hogyan lehetne onnan kicsalogatni amikor ügetve megindult felém és minden teketória nélkül behelyezte a kis testét a könyökhajlatomba, mint akinek bérelt helye van. 

Első reakcióm az volt, hogy arrébb tettem pár méterrel, nehogy az anyja az én szagom miatt ne fogadja vissza. Nem tetszett neki, mert mielőtt becsuktam volna az ajtót már az ölemben dorombolt. Kb. 2,5 órát töltöttem azzal, hogy próbáltam megkeresni az anyját (esetleg a tetemét), vagy a gazdáját, mert kézhez szokott, tiszta, bolhamentes kis jószág nem terem a semmi közepén. Sajnos mindhiába. 

Igyekeztem a fácse keretein belül segítséget kérni mit is tegyek vele, haszontalan. 

Így aznap egy nyakban utazós, megvacsoráztatott, bújós kis szőrmókkal állítottam haza. 

Pár napig nálunk héderelt, majd a facebook posztjaink segítségével azon a hétvégén már egy családhoz került és immár Árvácska néven éli (remélem) boldog kis mindennapjait családtagként. 

 Hiszem, hogy minden ami történik az emberrel azért történik, hogy fejlessze, előre léptesse, megerősítse. De ehhez néha az kell, hogy egy kisállatot a családja megunjon és kibassza reménytelenül a picsába? 

 Ezúton is nagy köszönet a befogadó családnak! 

Árvácska for President. :)

Szólj hozzá

help pet mentés mitörtént kiskedvenc stray jogsiteriel temitcsináltálvolna karma?