2024. feb 09.

Kerepesi Hév incidens.

írta: DorkNet
Kerepesi Hév incidens.

Avagy Te mit tennél, ha agyerekedet fenyegetnék?

A minap a Kerepesi HÉV sztorit hallgattam az egyik klienstől a másikig tartó autóút során és megfogalmazódott bennem a fenti kérdés?

 

Mit tennék, ha az én gyermekemet fenyegetné egy hasonló jószág?

 

Próbálok attól elvonatkoztatni, hogy állítólag Ukrán volt a hírekkel szemben nem egy, hanem 3 zaklató, akikből az egyik a jelen állás szerint még sértett is lehet ?…

 

Szóval jelen állás szerint szarok rá milyen nemzetiségű az elkövető, szinte biztos, hogy ha adott esetben ott vagyok és van rá módom a nálam lévő akármit is bevetem ellene, ellenük, kérdés és eszmecsere nélkül! Értem azt, hogy a jognak ez máshogyan jön le, de… Tegye a szívére a kezét aki azt mondja az apa túlreagálta!

Te mit tennél ha a lányodat fogdosnák, fenyegetnék???

 

Miközben néztem egy videót ezzel az esettel kapcsolatban volt egy kommentelő, aki beírta, hogy a 28 éves lányát a minap találták holtan a Boráros térnél a játszótéren. Őszinte részvétem az övé, míg a gyermekét védelmező apáé minden tiszteletem.

 

Viszont megfogalmazódott még egy kérdés azzal kapcsolatban amit sikerült innen-onnan összeszedni az említett járatról, megállókról.

 

Ha már jó ideje tudják a hivatalos szervek is, hogy ezek a helyek nem biztonságosak, akkor mire várnak? Mi kell történjen, hogy a mocsok kitisztuljon, a félelem megszűnjön, és a szervek forgolódva aludjanak azon aggódva, vajon mindenki biztonságban hazajut-e???

 Ha szeretnéd hallatni a véleményedet itt megteheted!!

Én aláírtam, mert nem szeretném ilyen jövőben tudni a lányomat!

Szólj hozzá

fenyegetés erőszak hév help ukrán késelés crazy ittas mitörtént félek bajban szeretteink mandown magyarvagyoknemturista