2020. jan 03.

Online társkeresés 2018-...

írta: DorkNet
Online társkeresés 2018-...

 

A társkeresés főleg ONLINE manapság már „veszélyes üzemnek“ számít?

 

Mindenki a fehér lovas (bömbisaudis) kigyúrt "hercegeket" vagy a hamutipegős kacsaszájas egy éjjelre is éppenhogy megfelelő, csöcskidobós "csajszikat" keresi.

Ha mégsem az ír vagy jelöl akkor nagy része iszonyat bunkó mert sértettnek érzi magát.

Konkrét eset, ráírtam egy hölgyre egy társkeresőn, beismerem kicsit fura volt a kérdés (csak sablonok közül lehetett választani) ami így hangzott, "Szia. Boldog vagy?". A kérdést kreditek ellenében 50 az általános keresési feltételeim szempontjából "megfelelő" (27-37 közötti, a lakhelyemtől nem messzebb mint 50 km-re héderelő, és ha egy mód van rá profilképpel rendelkező) nőnek küldi el a rendszer. Ebből 3 méltatott válaszra eddig, a háromból kapásból a legelső válasza, "Mi közöd hozzá te zsírdisznó?". Nos sok szerencsét a pártaláláshoz de csak remélni tudom, hogy egy hasonlóan bunkó mandróval hoz majd össze a sors, (ez volt a válaszom). Letiltott.

És itt el is érkeztünk kicsiny történetemben arra a pontra ami a leginkább visszás az én oldalamról nézve, a beszélgetős majd hirtelen eltűnős kaszt.

Erre is van konkrét példám nem is egy.

Kezdetben vala mondjuk Andrea, akit nem így hívnak de nem is emlékszem a nevére igazán ellenben pesti 40-es csatakanca.

Beszélgettünk vagy 2 egész napig írásban, aztán az utolsó általam keybordba pötyögött üzenetemre semmi válasz 1, majd 2 és végül 3 napig. Az "elolvasta" státusz már az üzenet elküldését követő 10 percben megjelent. Negyedik napon új üzenetet küldtem ami kb így íródott, "Szia. Úgy látom hanyatlik az érdeklődés részedről,  így  elbúcsúzom és további sikeres társkeresést kívánok neked." Szinte azonnal kaptam választ. "Am mással beszélgetek, Sya." ???!!!?!???....????....!!!!!.? (bocsánat) Hogy mi a f...sz????  Ezt miért nem lehet felnőtt módjára lekommunikálni? Értem en, hogy internet meg ott én vagyok a kiskirály de jézusf...sza! Arról már ne is beszéljünk, hogy "Am és sya...".

 

Úgyszintén e kasztba tartozó aki simán csak „Én“ néven fut. Saját bevallása szerint 40-es de egy 25 max. éves profilképe van a profiljában. Vele is elbeszélgettünk pár napig majd semmi. Huss, „Elfújta a szél.“

És végül az abszolut kedvenceim a „WTF“ kategória.

(Ha esetleg valaki nem vágná a What The Fuck angol kifejezés rövidítése amit leginkább úgy tudnék stíl magyarra áthozni, hogy „Miaf….sz?“)

A legelső próbálozások között volt egy hölgy nem is olyan messziről akinél én tűntem el, mert egyszerűen nem tudtam hova tenni…

Az összes beszélgetésünket össze tudom foglalni ennyiben.

Ő. -Szia Tetszel.

Én. – (Juppi Jackpot) Szia. Köszönöm ez nagyon jól esett. :)

Ő.- Nekem is Renaultom van, jófej a kutyád.

Én. – Köszönöm, Igazából nem az csak ha már megismerkedett valakivel, addig egy kis méregzsák.  Milyen zenét szeretsz?

Ő. –Nem igazán hallgatok zenét.

Én. Tényleg? Ez fura. Film vagy sorozat?

Ő. –Nem nézek tévét, nincs kedvenc filmem, a sorozatokat sem szeretem.

Én. – Hmmm? … Esetleg van valami hobbid?

Ő. –Pecázok.

Én. – Óh. Az állat sosem voltam oda érte.

Ő.- Megmelegítenélek.

Én. – WTF? 3 perce sem ismerjük egymást. Biztos én vagyok régimódi. :) (Kínos mosoly). Beszélgessünk még egy picit hátha jobban megismerjük egymást és nem egyből a málnásba akarjuk csalogatni a Morcos Mackót :) Mit szeretsz csinálni kikapcsolódásként?

Ő. – Hát semmit. Hazaérek a melóból, elmosogatok, megfőzök aztán alszom.

Én. – Micsoda programterv, az én lélekállatom is a lajhár. :D

Ő. -Thumbs up emoji. (Azaz a „lájk” emotikon. Erre mi a jó megveszekedett tányérképű, briósarcú, lapostetves francot lehet válaszolni?)

 

Végezetül a külföldiek.

Amerika, csinos csaj profil szerint 25.

A beszélgetés második mondatában mintegy mellékesen megemlíti, (amúgy Stacie Philips ha emlékeim nem csalnak?) hogy a szülei meghaltak egy autóbalesetben és egy férfit keres aki támogatná őt anyagilag és érzelmileg is…

-Támogatlak én Pedro egy Baseball űtővel tarkó magasságban.

Politikailag korrekten válaszoltam, -Szuper de én igazából a 30+-os kategóriában keresgélek és nem 8000 km távlatból egy kamuprofilt…

-Az jó mert ő 35.

-De a profilodon 25 vagy, kép alapján 22, beszélgetésünk alapján Juan a gettóból.

-Higgyek neki ő 35 és nagyon tetszem, annyira hogy el is költözne hozzám csak nincs pénze a repjegyre. Ugyan már utaljak el egy számlaszámra 1300 USA dollárt és már repül is hozzám.

Jeleztem a platform üzemeltetőinek, hogy Scammerel találkoztam a portálon, majd megkértem, hogy küldjön magáról egy fotót.

Küldött bikinis képet. Ok akkor most egy olyat ahol látszik az arcod és magad előtt kitartott kézzel a kis és a gyűrűs ujjaidat valamint a mutató és a középső ujjaidat összefonva (nem olyan nehéz mint amilyennek hangzik) pózolsz.

Tiltott és jelentett, majd kizárták az összes portálról. :D

 

Szólj hozzá

segítség győr help randi bolond wtf crazy omg today fail Győr instabitch randifail mandown segítségtámadazasszony bolondasszony mailányok