2020. sze 02.

Ápdét on dö technika ördögei.

írta: DorkNet
Ápdét on dö technika ördögei.

Avagy a Telekom/Vidanet/Tibi háromszag tovább eszkalálódik

No.

A mai napon délután 4 magasságában eljutott, hozzám egy extrém szűkszavú fiatal srác a Vidanet színeiben.

Bevallom kicsit csodálkoztam, hogy sem router sem egyéb csereeszköz nincs a tatyójában de egye fene szakembör. Maximum 5 perc volt a beavatkozás amelynek végén közölte, hogy az elosztót megölte a meleg…. (szerencsétlen Steiner Kristófot most perelhetem be netgyilkosságért), és ő ezt kicserélte, rámért és minden iszonyat szuper.

Megköszöntem a munkáját majd megittam a nejocitrányomat és sebességet mértem.

Alapnak aki nem olvasta volna az előző bejegyzést, 150/5-ért fizetek amelynek vérlázítóan nevetséges 15/1 a garantált sávszélessége … Az én mérésem szerint pedig mikor mesterünk távozott a sebesség (router újraindítás után 20 perccel) 5,5/5,5 mbs. Nosza 1414 zöld telefon ikon és laza 15 perc várakozás (vajon miért???) után kezelő bejelentkezés. Megbeszéltük, hogy még egyszer kijönnek majd mert ez így nyilván nem jó. Eztán 5 perccel megkaptam az esemestet miszerint a javítást elvégezték és minden annyira fasza, hogy egy szavam sem lehet…

Folyt köv…

Szólj hozzá

segítség győr help bolond wtf crazy mitörtént omg bajban today fail Győr mandown nemvagyokbüszke covid jogsiteriel