2020. aug 30.

A technika ördögei.

írta: DorkNet
A technika ördögei.

Avagy igaz története annak, hogy igenis harcolni szükséges a szolgáltatókkal.

Mint ahogyan egy facebook posztomban megjegyeztem (igen szándékosan „f” nem pedig „F”), pár hete azt a furcsaságot tapasztalom, hogy vasár és ünnepnaponként konkrétan elmegy az internetem.

De kezdjük az alapoknál.

Kb 7-8 éve (vagy több) T-Home előfizető vagyok, úgy mint Kábel (most már Sat) tv, Internet és anno vezetékes telefon, valamint pár hónapja Mobiltelefon is.

Nyilván eddig is voltak „furcsaságok”, de lássuk sorrendben.

Anno Győrszemerén az akkori főbérlőnktől vettem a nevemre az ő T-Home előfizetését ami ott egész pofásan működött.

Aztán beköltöztünk Győrbe, áthoztuk a szolgáltatást, ami már magában is egy komoly fegyvertény mert mire megértették, hogy én bizony Győrszemeréről, Győrbe költözöm elhullajtottam pár végelgyengült hajszálat.

De meglett, volt Net, TV, Telefon.

Majd később emelni kívántam a tétet és komolyabb internet valamint kábel tv csomagot szerettem volna.

Öreg hiba…

Első körben mert kultúremberek vagyunk személyesen baktattam be a kirendeltségre, hogy igényemet hitelesítsem.

Nagyon dekoratív szőke hölgyike fel is vette a leesett tollat és az igényt, megbeszéltük, hogy istentelen módon hasító internet és elképesztően durva kábel csomag vár rám meg az ígéret földje.

Szerződés módosítva, már csak a szuper technikusokat kell várnom és bekötnek mindent, de még az életszínvonal is javulni fog.  Eltelt egy hét. Biztos sok a munkájuk. Eltelt a második hét, na jó a következő héten felhívom az „Ügyfélszolgálatot”.

Eljövend az harmadik hét, mikor a telefont a fülemhez illesztve tárcsáztam a csodaszámot.

Legnagyobb meglepetésemre egy egész kedves és intelligens hölgy fogadta a hívásomat aki elrebegte, hogy a szolgáltatások amelyeket én megrendeltem nem elérhetőek a szolgáltatási helyen…

???? Mikor szikrát kapott az agyam, visszakérdeztem, hogy akkor mi alapján ajánlotta a szőkeszépség azokat a csomagokat?

Ezt ő sajnos nem tudja, de kb. negyed akkora net és CSAK SAT tv elérhető nálam.

A kérdésemre, hogy akkor hogyan lehet, hogy én most is kábelen kapom a tv csomagot???

Az nem lehet.

De.

De nem.

De, de.

Ezen túljutva fel lett ajánlva a SAT tv ami most is van és az ominózus 150/5 mb/s internet.

Aztán eljött a hűségidő vége előtti második hónap, mikor arra vetemedtem, hogy ismét szóba elegyedjek az ügyfélszolgálattal és éppen nem azért mert valami nem működött. okosnak tűnő hölgy csapó 2, nekem nem kell telefon mert nem használom, nem kell HBO MAX PACK mert nem nézem, kell viszont egy nagyobb net csomag mert Netflixezek (nem, nem online pornó ti piszkos fantáziájú népek).

Jól meg is egyeztünk, hogy a hűségidő letelte előtt módosítjuk a telefon csomagot olyanra ami nem havi x ezer forintba kerül, hanem csak párszázas ajánlat, illetve a makszpakkot azonnal le is mondhatjuk, viszont sajnos a neccre nincs más opció mert azt így is a Vidaneten keresztül kapom.

  • Hogy mi?

Nekik nincs kiépített vezetékes hálózatuk a környéken, így a Vidanet rendszerén keresztül hasít hozzám az internet.

5 év után ez is egy új infó, de legalább valami.

Ezen hívás után pár héttel jött nem egy, de 2 levél a téháztól, mert a hűségidő lejárta előtt felmondtam a kábétévé és a telefon előfizetésemet így sajnos kötbért kell felszámolniuk xx ezer forintokért mert csúnya, rossz fiú vagyok.

Kell mondanom, hogy felment bennem a pumpa?

Nosza telefon a kézbe, és irány az ügyfélszolgálat az éteren keresztül, el is terveztem mit mondok majd, erre bejelentkezett Vanda a vitruális asszisztens. Azt hittem odaszarok a Thalia sofőrülésére meglepetésemben, de erőt véve magamon válaszoltam a kérdéseire, ez kb, így zajlott.

  • Üdvözlöm. Én Vanda vagyok a Telekom virtuális asszisztense …. arra kérem, hogy a sípszó után röviden foglalja össze miért hívott minket.
  • (nagy levegő, Tibi nyugszik, gyújtás levesz kurvaanyád elment a bluetooth kapcsolat, gyújtás ráad, megint ki van hangosítva… ) Hát ezt hogy mondjam el baszki… ? Kábel tv/telefon kötbér…
  • Jól értettem, hogy a vezetékes Kébel tv szolgáltatással van problémája? (meg a jó édes tranzisztoros kurva anyádnak a potméterével).
  • Értem. Köszönöm. Máris kapcsolom munkatársunkat.

        Trállállá, trálláálllááá gumizene.

Ezután beszélgetés egy emberrel majd idegeskedés, visszafojtott dühkitörés és szikra pattant.

  • Elméletileg felveszik az összes beszélgetést ugye?
  • Igen, minőségbiztosítási… blablablabla…
  • Akkor szeretném, ha visszahallgatnák a 2018xxxxx-án-én rögzített beszélgetést és ez alapján kiokoskodnák, hogy nem szerettem volna hűségidőlejártaelőttillegálisamegszüntetnisemmitsem!
  • Hozzájárulását adja, hogy visszahallgassuk a beszélgetést?
  • (Nem bazdmeg csak feldobtam, hogy legyen miről beszélnünk mert tetszik az istenverte hangod te gyászhuszár kapcarongy.) Természetesen igen.
  • rendben, de addigis kérem fizesse be a csekken megküldött összeget (egyenkét tizenikszezer) és majd ha elbíráljuk a panaszt akkor majd talán egyszer jóvá írjuk.
  • Nem.
  • ??? Miért nem?
  • Ez amolyan beugratós kérdés volt? Azért nem mert alaptalan a követelés.

Megegyeztünk abban, hogy én nem fizetek, ők vizsgálódnak és pár nap múlva közlik a vizsgálódásuk eredményét.

2 hónap múlva…. kaptam ismét 2 levelet amelyben elnézést kérnek a munkatársuk hibája miatt mivel a megbeszéltekkel ellentétben ő azonnal megszüntette az előfizetésemet (papíron).

Fátylat rá, ezek szerint 2 számjegyű IQ pont elég ahhoz, hogy a tékom ügyfélszolgálatán dolgozz.

Mit ad isten hirtelen elszállt a kötbér, továbbra is volt kábel ami már szat és hasított azinternecc mint szkúner a habokon.

De nagyjából 8 hete ismét probléma ütötte fel fejét.

Minden vasárnap már kora reggeltől a 150/5-ös csomag hirtelen a garantált (!!!!!! hagyok időt mit garantálnak) 5/1-et sem éri el. Csak összehasonlításképpen ez olyan nagyjából mintha WAP-os telefonnal akarnék Youtube videót nézni. Elsőre azt gondoltam csak valami kimaradás, de már csak az adrenalin kedvéért is szócsatáztam egyet Vandával (hogy a processzorok temetőjének szellemképe karmolná le az összes RAM-ot ami ehhez a Bitchez kapcsolódik), majd jött az ember.

  • Mi a probléma?
  • Nincs net.
  • Miért nincs net?
  • Én tudjam bakker???
  • Próbálta már újraindítani a Routert? (ez az egyik kedvencem)
  • Értem, akkor ránézek. (Meg szemmel versz virtuálisan?)
  • Sajnálom de nem tudtuk azonosítani a problémát, ha megadja a telefonszámát egy Technikus kollégánk hamarosan keresni fogja önt.

A technikus kolléga szerdán fel is hívott. majd miután konstatáltuk, hogy most éppen jó a net azt javasolta, hogy vegyek egy jobb Routert de ne 20.000 alatt mert azok szarok. (Meg a jó édes keresztbetekert nagyanyád muffmelegítőjét.)

A kérdés, mit lehet tenni ezekkel a nyilvánvalóan semmit nem érő szolgáltatókkal, hogy legyen végre Pornhub.. izé Youtube?

Szólj hozzá

segítség győr help bolond wtf crazy figyel mitörtént omg félek bajban today fail Győr instabitch mandown bolondasszony instaribi nemvagyokbüszke jogsiteriel