2022. már 14.

Aftrer Covid gondolatok.

írta: DorkNet
Aftrer Covid gondolatok.

 

Amíg toltam a covidot  bőven volt időm a facebookot bújni.

És bár nem vagyok egy kifejezett grammarnáci, főleg, hogy én sem vagyok makulátlan helyesírással bíró nyelvtan isten! Feltűnt, hogy egyre több komment, poszt, böffenés végén nincs semmilyen jel. Sem kérdőjel, sem pont, vagy felkiáltó jel, esetleg egy nyomorult piktogram, azt indikálva mit is akar a gyökerünk kifejezni? Első körben a szokásos kodependens fiókoknál tűnt fel (ezektől persze nem is vár sokat az ember fia, hiszen első blikkre látható, hogy kettőnél tovább csak ritka esetben tudnak számolni). Aztán mikor kicsit kezdtem jobban figyelni erre a jelenségre, nem hittem a szememnek. Nem csak seggükön tojáshéjjal flangáló kis nyomik, de meglett emberek is így próbálnak kommunikálni, és „kijön belőlük a vér” amikor valaki ezt szóvá teszi. Ott az iniciális reakciók kezdésre már „ kijakurvaanyádvagy, anyáddal foklalkoszá, dik he ki vaty te, prikezsijá (mert még ezt sem tudja helyesen leírni a Renitens Intelligencia Ellenálló)”.

Egy szó mint száz, iszonyat mi megy az online világban (is). Vajon valóban nem több a hülye, mint régebben??? Szerintem többen vannak, és szaporodnak! (unk)

Szólj hozzá

segítség help bolond wtf crazy figyel mitörtént omg bajban today fail mandown nemvagyokbüszke covid jogsiteriel