2021. jan 03.

Rábasztam a rókapostával.

írta: DorkNet
Rábasztam a rókapostával.

Avagy a karton jobban véd mint a fém.

Pár hónapja, úgy döntöttem megválok az egyik kedvenc órámtól.

Ilyenkor mit tesz az ember? Természetesen a digitális kor lehetőségeit számba véve, meghirdeti az eladó áruját egy vagy esetleg több portálon.

Van erre manapság már kismillió lehetőség, kezdve a Facebook ominózus Marketplacétől, a Jófogáson keresztül az ősi Vateráig bezárólag, hogy csak az ismertebbekbe másszunk bele.

Én a Jófogás felületét használtam, ahol sikeresen gazdát is cserélt az Edifice. Jött a postázás kérdése és mivel a jófogásnak van egy szerződéses „Háztól-házig” szolgáltatása valamelyik futárszolgálattal természetesen első körben rájuk esett a választás. DE… 4 nap alatt nem jutott el hozzám a futár, hogy felvegye a küldeményt. Lemondtam a szolgáltatást és az eddig jól bevált Rókapostához nyúltam, vesztemre. Itt kezd hétköznapiból szatírába fordulni a dolog, mert a makulátlan Casio Edifice órám leszakadt fémszíjjal érkezett meg a címzetthez, olyan sérülésekkel a FÉM dobozon amelyek normális kiszállítás közben NEM KELETKEZHETTEK. De ugye a futár is csak ember és valamivel el kell tölteni az időt, egy óradobozzal focizni pedig nagy móka! A cég pedig megvéd…

Alább a képek, ahogyan megérkezett a csomag.

A kontextus kedvéért annyi még megemlítendő, hogy a doboz belülről ki volt bélelve és még így is az óra majdnem lyukat ütött jópár helyen, és a szíj engedett végül.

 

 

Szólj hozzá

segítség help bolond wtf crazy mitörtént omg bajban today fail mandown bolondasszony covid jogsiteriel