2020. okt 23.

A technika ördögei 3.

írta: DorkNet
A technika ördögei 3.

Avagy a konklúzió.

                       

Megoldódott. Mert van isten és van ember, de legfőképpen van a Telekom/Vidanet/Tibi /_\ (az Trinity jóvan???)

Csak, hogy jobb legyen a napom ismét megeresztettem egy telefonhívást a Telekom felé, (érted...Telefon a Telekomnak :) ) mert dacára annak, hogy bőven volt még net a telefonomhoz, valahogy már ott sem tudtam elérni semmit és senkit online. Mint 20 perc után (!!!!) kiderült, aznap egy átjátszó torony hiba állt fenn,és emiatt sajnos a mobilnet szolgáltatás is akadozott. Ezen felbuzdulva a kb. két héttel korábban megírt és elektronikusan elküldött panaszomról is volt merszem érdeklődni. Vesztemre. Vesztemre mert kancácska a vonal másik végén 3 másodperc hatásszünet után kibökte, hogy bizony ő erről semmit nem tud, és nem is tud utánanézni. Sebaj de tovább tud kapcsolni egy másik ügyfélszolgálati munkatárs felé aki majd a csillagokat is lefossa nekem az égről ríltájmban. Amint sikerült kapcsolatot létesíteni ezzel a jó emberrel is, és túljutottunk a szokásos balfaszságokon amelyekkel csak az időt vesztegetjük mindkét oldalon, mint pl: Kihúzta? Bedugta? (mondjuk eddig tényleg olyan mint egy "kapcsolat" ;) ) Újraindította? Újraindítom én is innen. Rámérek. Indítok egy távdiagnózist...

Szóval ezek után eljutottunk, odáig, hogy "némmá, he há de télleg nemjó gecca". Tény, hogy itt már minden tudásomra és tapasztalatomra szükségem volt, hogy ne ordítsak a telefonba, de vettem az akadályt és lőn csoda, ígéretet kaptam, hogy majd most aztán egy szakembör jön ki hozzám. De ez nem minden, mert pár napon belül ki is jött egy szakember. Igen szakember... Végig nézte a kábeleket, megtalálta a hibát, KIJAVÍTOTTA, és egy szép napot kíséretében elköszönt... Én pedig itt maradtam mint egy felajzott ámde hoppon maradt szerető, aki tátott szájjal, mozdulni képtelenül rácsodálkozva a világra, tehetetlenül hagyja lelépni az EMBERT.

Két napra rá megkaptam az E-mailemre is a választ, miszerint hamarosan felveszik velem a kapcsolatot a probléma megoldását illetően :D.

 

 

 

Szólj hozzá

segítség győr help bolond wtf crazy figyel mitörtént omg félek bajban today fail Győr mandown nemvagyokbüszke covid jogsiteriel