2020. okt 18.

Ájemsztillölájv...

írta: DorkNet
Ájemsztillölájv...

Hello evribodri.

Jó ideje nem írtam, megvan ennek is az oka, de haladjunk sorjában.

Egy ideje már randizgatok valakivel, akinek van egy 5 éves kislánya és eddig elképesztően jófejnek tűnnek mindketten. Haladunk az én öreges, nyugis kis tempómmal. Az utóbbi 5 évben nem voltam ennyit moziban, étteremben, szabadban kutyával, mint velük. Mióta az eszemet tudom mindig is úgy képzeltem el, hogy nekem majd lesz egy lányom és bézbóz ütővel csapatom el a nyomorult kis pernahajdereket a közeléből. Erre mit ad isten (félreértés ne essék, bár nem vagyok hithű ateista, azért ebben a mindenható gizmóban nem igazán hiszek), valahogy mégis úgy alakult, hogy van két csodálatos majdnem és IS keresztlányom, akiket imádok, és lehet lesz egy, aki szintén nem vér szerint az enyém. Lehet van abban valami, hogy amit az élet valahol elvesz azt máshol visszaadja? A legrosszabb, hogy relatíve messze vannak tőlem, és így ritkán (2-3 havonta) tudunk találkozni. Most éppen ott kellene lennem, ha nem szólt volna közbe ismét valami nem várt szarság. Gondolom sokatoknak van autója és nyilván, ami elromolhat az el is romlik (kapja be Murphy), de ez már kicsit sokk. Kb. 2 hónapja csak úgy passzióból kicseréltettem az üzemanyag szűrőt. Nem szar ócó de Bosch cuccra, ez nem vág földhöz, nagyságrendileg 4000 magyar pénz. Persze Covid mizéria, leállás, kevesebb meló, elmaradt számlák… Majd a múlt hónapban kiegyezve a főbérlőmmel egy havi albi díjat csúsztatva, megtörtént a rég esedékes vezérlés csere is. Jött az október.

Első körben lerobbantam egy 4 sávos körforgalom előtt, kb. 30 ember majdnem elütött míg egy végre realizálta, hogy nem azért állok vészvillogóval az út közepén mert nekem úgy jó, és engedte, hogy eltoljam előtte a verdát, ami éppen okádta a benzint alulról. Előzmény, éppen megtankoltam a kocsit egy Orange automata kútnál és szerencsémre csak 3000 fitying volt a kártyámon így összesen kb. 12 liter folyt el azzal együtt, ami a tankban volt.

Igen az új szűrőről ledobta magát az üzemanyag cső, amit feszegetett a maszek ahelyett, hogy benyomta volna mindkét gombot a csatlakozón… Ez előtt valaki elképesztően okos a lakás előtti parkolóban letörte a tankajtómat, valahogy kinyitotta a tanksapka zárat és egy biciklibelsővel ( :D:D:D) megpróbálta leszívni a tankot. Vannak ostobák, de ez egy új lowpoint. Persze jócskán 20,000 körüli a kár nekem, neki csak annyi, hogy nem jött össze. A szomszédom Golfjának az utas oldali ajtaján akart bejutni a kocsiba, de azt is „csak” összebaszta. Ezután a legújabb, ami miatt nem tudtam elindulni Egerbe, Visít a verda. Persze nem a verda maga, csak a (és most jönnek a találgatások) generátor szabadonfutó (12.000), a hosszbordás ékszíj, és/vagy valamelyik feszítőgörgő csapágy (készletben 31.000), a klímakompresszor (meg sem mertem nézni mennyi), vagy maga a generátor (41.000), Plusz persze a beszerelés. A szerelőm 60.000 ungáris forintra taksálta csak az alkatrészeket, kedvezménnyel, beszerelés nélkül. Éljen Május elseje, meg minden másra ott a kibebaszott MasterCard. Aki esetleg nincs képben a dologgal, a Tháliánál egy darab nyomorult ékszíj hajtja a klímakompresszort, a generátort, és mindent amit csak el lehet képzelni. Ráadásul bár van 12.000-ért is komplett szett az csak a „nem klímás” autókhoz jó. :D Természetesen az én rondaságom szervós ÉS klímás…

Szólj hozzá

segítség győr help randi bolond wtf crazy mitörtént omg félek bajban fail Győr mandown nemvagyokbüszke covid jogsiteriel