2020. júl 22.

"Mernem érted mit akarok kifelyezni ezel..."

írta: DorkNet
"Mernem érted mit akarok kifelyezni ezel..."

 

Megint társkeresős.

Nem csalás, nem ámítás a cím is egy valós beszélgetés felvállaltan bokánfosós végszaga. Böngészgetem a „húspiacot” és egyre több dolog van amit bár nem értek de elengedem.    

Általában.

 

Viszont azzal nem tudok mit kezdeni, amiről most szó leszen.  Vannak ugye a cicásmacisnyuszis  (mostantól hivatalosan elneveztem ezeket cicásmacis asszonyfilternek) profilképek, amelyekről már áradoztam, taglalva mennyire imádom ezeket és az ezekkel pózoló, lélekben nyócéveseket. De van új az agylebeny alatt. Itt vannak ők. Ők akik valami elvont képpel, és jobb esetben csak egy ilyennel vadásznak párra online az izzadságszagtól csatakos társkereső portálokon. Teszem én legyen mondjuk Ilonka aki 33 és a profilképe egy darab fénykép egy hajó által keltett hullámról. Disziz szó díp, hogy mindjárt magam alá szarok. De van jobb is. Kórica,29 aki egy darab lófej a profilképe szerint. Ha lenne prémium iszonyatdrágafiókomamivelmindentismegtehetel akkor tutifix, hogy ráírok. – Tudod mi dukál egy lófejhez???? Bizonyám egy brutális nagy lófasz a kis popódba picipóni.

 

Egyszer rápróbáltam egy cicás profilképesre, vissza is jelölt ami vita tárgya lehetne, hogy jó avagy rossz ómen, de a lényeg most jön.

 

Váltottunk pár üzenetet, természetesen ungárisul, mire megkértem, hogy ugyan dobjon már egy fényképet így nyakon fölülről, hogy legalább vizualizálni tudjam kivel beszélek. Mi volt a válasz? Egy kép. Jennifer Csalezlopezről baszki. Mikor ezt szóvá tettem, jött a következő elmésség, - Sokan mondják, hogy nagyon hasonlítok rá.  

Cicafül baszki egy videoklipből kivágott fényképről van szó, ezt még én is vágom. Leparasztozott és természetesen letiltott. De ne csüggedjünk mert van még új az agyalap alatt. Vannak a kretént fullban tolók. Ők azok akiknek több fényképük is fel van töltve de mind valami tájkép, csendélet, cukimacsek, cukikutyó. Esküszöm nem értem mi a viharban seggbebábozott jó keményre felvert, azt az egy szerencsétlen agysejtet a végletekig kihasználó program fut ilyenkor a fejekben.?. – Felteszek egy bícses fehér homokospartos képecskét azt majd minden jóravaló kan rámfogrepülni mer láttyák mekkora intellekciával baszott tarkón a jóisten? Valaki magyarázza már meg mert ha nem jövök rá akkor 2 perccel kevesebbet alszom ma éjjel. De lehet hárommal.

 

Szólj hozzá

segítség help randi bolond wtf crazy mitörtént omg bajban fail instabitch randifail mandown segítségtámadazasszony bolondasszony mailányok instaribi nemvagyokbüszke jogsiteriel