2020. jún 28.

Disaster Monda(y)te :)

írta: DorkNet
Disaster Monda(y)te :)

Vagy lehetne a cím a Vörszt dét evör is.

 

Lényeg a lényeg. A „lánnyal” (na jó, már 30 múlt szóval a nénivel ;) ) megbeszéltünk egy randit egy hétfői délutánra.

 

Vasárnap Egerből eljött egy jó barátom akivel kivittük a Tháliát egy ismerős szakihoz, apróbb javítások és műszaki miatt majd elcsatangoltunk a városban amíg el nem kezdett esni az eső és inkább haza nem mentünk beszélgetni, filmezni.

 

Liliána szokás szerint az ördög kutyája volt bár viszonylag hamar megbarátkozott a saját módján Ricsivel.

 

Miután Ricsi elindult haza, Lili bekuckózott az Atombunkerbe ( a hűtő és a kis szoba ajtaja közé) és egészen estig elő sem jött onnan a vihar miatt.

 

Éjjel arra ébredtem kb. egy óra alvás után, hogy Lili köhög.

 

Nem tapasztaltam még ilyet így erősen meglepett a dolog. Az orra is meleg és száraz volt, így lezuhanyoztattam és bebugyoláltam egy takaróba, majd virrasztottam a buci feje mellett.

 

Természetesen reggelre Lili mintha mi sem történt volna, én pedig mint egy kihasznált mosogatórongy indultam melóba, jelezve egy havernak, hogy guruljon el felém mert nincs kocsim, elkések és kettőkor le kell lépjek, hogy négyre odaérjek a randimra.

 

Letoltam a napot, robotpilótával majd mielőtt elindultam volna hazafelé kapcsoltam, hogy nincs maszkom és buszoznom kell. Nosza kértem egy maszkot a HR-es csajszitól, de csak kis méretben volt ami enyhén szólva is viccesen nézett ki rajtam. De sebaj legalább van. Mivel nem tudtam jegyet venni előre, így online jegyvásárlással próbálkoztam. Ez elég zökkenőmentesen le is zajlott, ámde a buszsofőr konkrétan meg volt sértődve, hogy én online vásárolt mobiljeggyel akarok utazni… A második buszon hazafelé szintén nem volt érvényesítő QR- kód amit felszálláskor beolvastathattam volna, de sebaj majd akkor a következőnél beolvasom és még spóroltam is. Lófaszt. 40 percig érvényes egy mobiljegy.

 

Gyorsan hazacsapattam, zuhany, kv, kutyaszaratás, átöltözés mert sáros lábbal összeugrált az eb, majd iszonyú sebességgel csapatás a buszmegállóba 15:30-kor. A buszmegbe érkezve a menetrend szerint a nekem kellő busz 52!!! perc múlva indul. Gyors fejszámolás után rájöttem, hogy így biza nem leszek 4-re a megbeszélt helyen. Nem baj jön másik busz csak akkor majd többet kell gyalogolni. Biztos ami biztos veszek jegyet az automatából. Nem lehet fizetni, csak kártyával ami viszont nem működik… Itt már kezdett elszakadni a cérna, nem csak nálam. Sebaj, mobiljegy (aznap a harmadik) és nem engedtek fel a buszra mert a maszkomat otthon hagytam… Spuri haza, hívd a taxit de nem veszik fel, de mégis felvették, de csak 15 perc múlva ér ide a kocsi… Nagy nehezen megérkezett a taxi, útközben összabratyiztam a sofőrrel, de nem engedte, hogy én vezessek és megérkeztem!!! Csaj sehol. Nem baj én késtem nem is keveset, pont egy órát. Messenger üzenet, 5 perc és itt van, most jön az ujjtördelés. Erre 3 perc múlva csörög a telefonom … Messenger hívás… a második kedvencem!!! (Pfejj) gebasz van a melóban, közben megérkezett Csenge aki csinos és feszült, hogy a viharba ne lenne az? :D Szia, szia után hová menjünk? Mittudomén, vezess. Valami sikátorban egy kávézóskocsmás, majdnemösszetört a szék asztalhoz kiülős helyen némi beszélgetés egy erős kávé, és 3 szörp mellett. Ezután buszra feltevős, majd buszon majdnem elalvós inkább hazagyalogolós, ágyba ájulás.

 

Ami viszont pozitívum. :)

 

Időtlen idők óta volt egy randim, ráadásul lánnyal.

 

Nem ez volt a héten a legrosszabb randija, viszont nem is az egyetlen.

 

Ne csodálkozz ha kaotikus az írás próbáltam érzékeltetni nekem mennyire volt káosz a fejemben és hogyan maradtak meg a dolgok.

 

De YAY randiztam. Semmi sem lehetetlen. :)

 

Szólj hozzá

segítség győr help randi bolond wtf crazy mitörtént omg bajban fail Győr randifail mandown mailányok nemvagyokbüszke jogsiteriel