2020. máj 29.

Fák dö bicsez

írta: DorkNet
Fák dö bicsez

Légyszi segítsen valaki megválaszolni néhány kérdést, mert kezdek komolyan becsavarodni.

Egyre inkább azt látom, hogy a világ teljesen megbolondul, vagy lehet én csavarodtam be teljesen, ez majd elválik. Igen igen társkereséses mizéria, csapó lófasz tudja mennyi? Szóval fenn vagyok pár portálon, oldalon vagy hívd aminek akarod és folyamatosan csak a hülyeséget látom hömpölyögni a képernyőről, is. Csak pár recens példa. (Igen ismerek ilyen szavakat, durva mi?)

Az első egy E-mail amit konkrétan idézek is, és nyilvánvalóan a lehúzásról szól ami jellemzi gyakorlatilag az összes ilyen applikációt, oldalt, weblapot…

Kedves Tibor!

A legutóbbi 16 napban ő látta az adatlapodat:

40 éves nő, Győr

Szeretnéd tudni ki ő? Lépj be rendszerünkbe és egészen kis összegért előfizethetsz VIP szolgáltatásunkra, amellyel nem csak azt tudhatod meg, kik láttak, hanem korlátlanul levelezhetsz, elrejtheted fényképeidet, láthatod kik jelöltek kedvencnek és megannyi mást! Megjegyzés: a levelünkben látható kis fotók egy-egy darabkái a valós képeknek, ezért láthatod őket esetleg furcsának.

Vagy a másik ami nagyságrendekkel durvább az konkrétan a Tinder ami ugye tudjuk, hogy gyakorlatilag egy keritő applikáció. Náluk azért, hogy lásd ki az aki „tetszikelt“ (ez mekkora szar szó… ) havonta 10.000 ropogós forintot kellene legombolnod. Egyszer még az egész mizéria legelején tettem egy próbát mert láss csodát volt 3 kedvelőm is. Mondom mire kúrtam el 10 ropit.

Kedvelő 1: 3500 kilométerről valami jószág aki netről lopott képekkel operál és csak a jól bokánkinált tripperes krisztus tudja mi is valójában a neme vagy egyáltalán nem valami gyíkemberről van-e szó?

Kedvelő 2: Na ő már egy fokkal jobb mert legalább őszinte. Mondjuk nem sokat segít a dolgon, mert az ő becses neve Róbert azaz Lóbelt Gida… Ne menjünk bele…

Kedvelő 3: A számomra talán az elképzelhetően leggyűlöletesebb fajta ember (az állat kínzókon kívül), az „Én a férjem mellé keresek rosszalkodásra partnereket”. Ezt én csak úgy tudom jellemezni mint Unatkozó Vérpicsa. Ez a fajta az akit máglyán tudnék elégetni mert a legkiemelkedőbben undoritó személyiségjegyekkel rendelkezik amit emberben el tudok képzelni.

Kapcsolatban van, de szarik a partnerére, amig az tolja a segge alá a kocsit, ruhát, pénzt.

Amikor a partner rájön mi a szitu ez a fajta rongy rikácsol a legjobban mert őt aztán megbántották. Talán kisüt a gyűlölet a sajátos meghatározásomból, de tényleg semmibe nem nézem ezeket a kapcarongyokat, maximum lábtörlőnek lennének jók de annak sem inkább.

Van a másik nagyobb app ami a Badoo azt hiszem, ahonnan alig vagy sehogy nem tudod törölni magadat viszont tényleg kalap szart nem ér.

Lehet én vagyok túl válogatós de az eleddig konverzációvá fajult, cirka 50 nő közül egy talán ha volt olyan akivel lehetett volna valamit kezdeni de ő is elszállt amikor személyes találkozóra került volna sor. Hirtelen „lebetegedett”, majd mikor fény derült a „turpisságra” megsértődött amiért töröltem.

A legfrissebb encounter pedig ismét egy számomra érthetetlen jelenség.

Bejelölöm, vissza jelöl, irok neki (ilyenkor már csak szabad nem? ) 2 napig baszik válaszolni, majd töröl és bannol. Komolyan mondom kezdem valamilyen szinten megérteni a múltkor általam ócsárolt megnézlek, blokkollak szerzeményt.

Egy újkeletű ismerőssel beszélgettünk a minap egy másik közös ismerősről, akivel kapcsolatban azt mondtam azért foglalkoztat mert legalább őszinte. Ez manapság egy akkora erény, ami felülírhat mindent, amit eleddig gondoltam az emberekről. Nagyon kevés embert engedek magamhoz közel, pontosan emiatt, mert aki hazug, vagy képmutató arról ez hamar kiderül és én még csak annyira sem vagyok szociálisan elfogadó, hogy ezekkel a fajta emberekkel akár egy légtérben eltöltsek pár percnél többet, mert fizikailag is jelentkező tüneteket vagyok képes produkálni ha ilyesmire kerül sor. Konkrétan egy kezemen meg tudom számolni mennyi embert ismerek akik nem családtagok de mosolyt csal az arcomra mikor mondjuk 300 kilométerről rámírnak.

Szóval a kérdések melyek megfogalmazódtak feldúlt agyamban.

  • Korszellem és társadalom függvénye az, hogy MINDENT akarunk, mindent MOST?
  • Mióta trendi a teljes DISRESPECT?
  • Ha nem tisztelünk másokat és tükörből ugyanazt kapjuk vissza akkor miért sértődünk meg?
  • Háv looong háv looooong will áj tráj…
  • Hol egy kolostor?

 

 

Szólj hozzá

segítség help bolond wtf crazy mitörtént omg bajban today fail instabitch randifail mandown bolondasszony mailányok instaribi jogsiteriel