2020. máj 16.

Social distancing with my dog.

írta: DorkNet
Social distancing with my dog.

Ma az esti pisiből visszatérve hatalmas harcba kezdtünk a kutyámmal.

Ez tipikus sztori amikor Liliána úgy gondolja, hogy valamiért megsértettem és revansot vesz oly módon, hogy az összenyitott két szobában mint egy tomboló szellemi fogyatékos körbe-körbe rohangál és azt élvezi, hogy én megpróbálom elkapni.

A mai sem történt másképpen. Feljöttünk, ivás, majd lószgécc, körbe mint egy vadállat. Ellenben ma ott voltam a szeren így az első kört befejezve sikerült elkapni a grabancát majd legyűrni az ágyra és egy  hirtelen ötlettől vezérelve megharaptam a fülét. Ugye meg kell mutatni a kutyának ki is a falkavezér. Próbálom mutatni a meglepetést...

Erre szinte azonnal reagált is ami viszont engem lepett meg mert olyan profi módon, karatést megszégyenítően rúgott szájba a bal hátsóval, hogy meglepetésemben orrba köptem. 

Azóta megtartjuk az elrendelt 1,5 méter távolságot egymástól. Lili kb hasonlóan néz rám és én is rá...

 

Megvallom kicsit félek elaludni, nehogy reggel egy döglött lófej mellett ébredjek figyelmeztetés gyanánt. :D

 

 

Szólj hozzá

segítség győr help bolond wtf crazy mitörtént omg bajban today fail Győr mandown jogsiteriel