2020. ápr 10.

Corona Vírusnapló 4

írta: DorkNet
Corona Vírusnapló 4

 

Hol is kezdjem?

Ja igen az elején. Van ez a nyomorult vírus, amit mivel relatív keveseknek haltak meg hozzátartozói a szövődményekben (vagy ahogyan az Index fogalmaz „… meghalt koronavírusban”) nem igazán veszünk komolyan addig a pillanatig, amíg nem kezdünk mi is levegő után kapkodni, vagy egy idősebb hozzátartozónk el nem kezd haldokolni, mert mi aztán basztunk rá úgysem leszünk betegek.

Vagy, ahogy egy szelektíven okos hölgy mondotta Facebookon „ … aki maszkot hord, az hamarabb kap el bármit is … én nem hordok maszkot, mert nem kötelező és nem is tehetik kötelezővé…”

Én sem hordok maszkot, mert javarészt itthon vagyok, és ha nem akkor is megtartom a minimum 1.5-2 méter távot mindenkitől, igaz ez nem nagy vagy bármilyen változás az eddigiekhez képest. Gondoltam én, de ugye mikor valamit nem szabad az hirtelen mindennél fontosabbá válik a gyarló ember számára. Így vagyok ezzel én is természetesen és  már tervezem a hétvégi kirándulást a kutyámmal ha egy mód van rá akkor zavaró emberi jelenlét nélkül. Mondjuk nem bánnám egy hölgy jelenlétét, de a „piac” jelen kínálata szerint olyanoknak tetszem akik jukkal keresik a komoj kapcsit cicásnyuszis profilképpel mert az 20 év fölött alig 40 alatt még cuki (szerintük) …

Szóval, elmegyünk kirándulni csendes kis magányunkban az ebbel (vele) -->

Mert ezt nem tiltja a rendelet, még.

Vannak viszont a nem okosak mint a fentebb említett hölgy is úgy az a nénike is akivel nagyjából 2 hete találkoztam aki összefogdosott mindent a boltban majd kb. derékmagasságból fintorogva dobálta vissza a paradicsomot, egyéb zöldégeket, összenyomorgatott kiflit, zsömlét. Majd mikor ezt egy ott dolgozó szóvá tette még a néni volt felháborodva. Hasonlót ismerősöm is mesélt ahol ő maga vonta kérdőre, a csotrogányt aki emiatt jól le is kurvázta.

Továbbra sem értem mi van az emberekkel? Csak mert nem veled történik, akkor nem is létezik a dolog, illetve mert te nem hordasz védőfelszerelést (hogy a saját vírushordozói mivoltodtól óvj meg másokat, ha egy mód van rá) akkor már dögöljön meg a szomszéd lova is?

Egyre többször és több vonatkozásban látom azt a mentalitást miszerint szarunk mindenkire csak az „ÉN” létezik, a mindennapokban, a közlekedésben, az emberek egymáshoz viszonyulásában. Nem is olyan nagy csapás ez a járvány ha belegondol az ember…

Szólj hozzá

győr bolond crazy mitörtént omg bajban fail mydog covid jogsiteriel