2020. már 24.

Eseteim melyek balul sültek el (csapó) 3.

írta: DorkNet
Eseteim melyek balul sültek el (csapó) 3.

Lássuk csak, hol is hagytam abba? Ja igen karrier álmom mint üveges.

Ahogy elnézem a múltkoriban hazudtam, mert a kopolit nem a második hanem a sokadik balesetem volt.

A valós második az majdnem halmozott baleset lett de mégsem.  Kezdem ott, hogy alig tapasztalt üvegesként éppen egy szállítmányt pakoltunk le ami bronz fatörzsből állt.

A kolléga kb, az utolsó lapnál felnézett és azt mondta vigyázz, Lajos. Akkor már a kezemben volt a lap, vagyis a kezünkben és én vicceskedve kijavítottam, hogy nema Tibi lesz az. Annyi volt a reakciója, hogy nem vicces és bevigyük-e a lapot? Mondom hogy a fenébe ne vinnénk, csak nem állunk kint vele a mínusz 10-ben egész délután?

Szóval elindultunk befelé mikor azt mondja a szaki fordulj balra, én fordultam majd csörömpölés és az érzés, hogy valami megüti a tarkóm és a hátamat. Mint később kiderült a üveges berkekben a „lajos” a repedést jelenti amit én akkor még nem tudtam, de megtanultam. Lelkileg összetörve (lelkiismeretes típus vagyok és ugye egy 160x 200-as katedrál üveglap akkor sem volt olcsó mulatság) becammogtam a főnökömhöz aki egy 150+ „magas” köpcös Mézga Géza frizurás, borvirágos orrú mester volt és jelentettem, hogy tönkrebasztam egy lapot. (Mindeközben a munkatársam még tátott szájjal állt kint. )

A főnök természetesen nem volt boldog, jól lebaszott és mondta, hogy húzzak kifelé feltakarítani aztán majd szép apránként megbeszéljük mennyibe is fáj a dolog. Így hát elindultam kifelé, hátat fordítva „Gabi bának” aki szinte azonnal felhördült hogy,

–Állj. Gyere vissza.

Én hősiesen felkészülve arra, hogy kirúgnak az első munkahelyemről egy hónapon belül megfordultam majd valószínűleg én is tátott szájjal bámulhattam mikor megláttam, hogy megjött a „mensim” mert ahol álltam egészen az ajtóig egy szabályos vércsík húzódott és ekkor kezdetem felfogni, hogy valami nem stimmel mert a hátamon és a nadrágomban is érzek egy meleg ragadós csíkban valamit ami „nem fasza”.

Naná, hogy mindenhol tükör van egy üvegesnél, így láttam a pulcsimat is (vadiúj Nike hogy b…ammeg) amelyen egy kb 10 centis hosszanti vágás látszott a bal lapockámnál, ahonnan szépen egy már barnuló terjedő folt nyomult lefelé mert a gravitáció egy gonosz dolog ami mindent lehúz (bokáigcsöcs német asszonyok tudják miről beszélek).

A lényeg az üveglap nem bírta a strapát, beleszakadt a hátamba és elvágta a kedvenc Akela pólómat is

és természetesen rajtam is némi nyomot hagyva. A sebet fertőtlenítettük, (mondjuk én nem annyira) aztán jött a kérdés, hogy hogyan jutok el a sürgősségire mert ugye hideg is van mindenem is véres és varrni is kell mert elszakadtam.

A főni jött a megoldással – Majd Mártika elvisz kocsival.

Húdefasza Márti a főnök lánya aki éppen terhes de baszok én rá ha tud vezetni.

Márti és én elindultunk majd alig pár méter múlva a sofőröm megérezte a vérszagot és finoman jelezte, hogy ugyan fogjam már meg a kormányt mert ő most fog kihányni az ablakon amit kapásból le is fejelt mert nem volt lehúzva. Mindezt Egerben a Tetemvár út kellős közepén lefelé. Ezután vártam még pár órát a sürgősségin amíg összevarrtak és mehettem a jól megérdemelt táppénzre.

(nem kell baszarni messze nincs még vége)…

Szólj hozzá

segítség help wtf mitörtént omg bajban mandown