2020. már 23.

Corona vírusnapló. 3

írta: DorkNet
Corona vírusnapló. 3

Ma elszántam magam.

Mivel szabadságon vagyok, ma kivételesen nem 6-kor keltem hanem aludtam egészen reggel fél ötig.

Ekkor pittyent ugyanis a telefonom mint messenger üzenetet kézbesítő fermedvényes kurvaisten.

Azt érdemes tudni, hogy nálam ha Viber vagy Messenger üzenet érkezik kora reggel esetleg késő este az nem jelent jót. Vagy szerszámmal vagy géppel van baj vagy kombinált probléma lép fel, esetleg (mint most reggel is humán probléma ütötte fel fejét). Félig még kisgrofót céloztam be álmomban egy 50-es kaliberű puska távcsövén keresztül, mikor valami kapcsolt nálam fejben és szán helyett megkondultak a vészcsengők. 4:32+Messenger+hétfő=basszameganádiveréb. 

Kolléga kívánta jelezni, hogy szabit kér mára mert fáj a háta. Miután felkeltem nekem is elkezdett fájni ez+az, főleg a fejem amit az állólámpa szakítószilárdság vizsgálatához használtam, és a kislábujjam amivel furfangosan megkerestem merre van a komód és az ajtófélfa a sötétben. 6:10-kor már a gépi kávé csodálatosan überfos de nem egészen halmozottan szar ízével a számban csapattam befelé a Stancoló csarnokba mert ugye 2 fiatal, tapasztalatlan srácra van bízva 3 stancológép és egy 10 tonnás szerszám aminek az árát nedves álmomban sem merem vizualizálni. mikor beértem azonnal fogadott a látvány, hogy a 3 rám bízott szerszámosból egy van jelen az is a legújabb még zöld fülével a padlót seprő srác aki nem csinált semmit de legalább nem is okozott kárt, ami nagy szó és még most is hálás vagyok ezért. A másik fiatal egy havernak írt, messenger üzenetben jelezte, hogy ő aztán most baromira Uroborososat játszik mert hányásból fosásba hajlik mint egy hashajtóval felturbózott denevér. Itt már gyanús volt, hogy ez a nap nem úgy fog bevonulni a koponyám háttértárába mint a legnyugisabb napom hetek óta. Legyen elég annyi, hogy a nap eltelt, a másfél lityós ásványvizem negyede sem fogyott el, viszont 4 kávéval és 3x vagy rágyújtok vagy megöllek debasszamegleszoktam2éve felkiáltással, ami után  elindultam haza. 

Hazafelé kicsit elméláztam így éppenhogy észrevettem egy az Ipari parkba igyekvő de csúnyán eldurrant hátsó kerekű golfot ami forgalommal szembe fordulva állt az úton míg potrohos kisgazdija éppen anyázva telefonált valakivel, gondolom nem azért mert szerette volna neki elmondani, hogy a föld lapos és ezt a "Földgolyó" minden "sarkában" tudják. Ezután becsapatott még elém egy rotyogós aki az én sávomba leszűkítve a kanyar ívét majdnem megölette magát és mivel én idióta balfasz a saját sávomban voltam még be is mutogatott ami miatt majdnem eltottyant. A hülye. :) #60felettbaszdkiajogsid És végül az Aldinál a körforgóban találkoztam egy jól ismert jelenséggel... a körforgalomban forgalommal szemben robogó rokikocsis, kricsmiből hazaigyekvő nyuggerrel. Imádom, de egyszer egy 40 tonnás tuti elgyúrja majd. Erre hazaérek és mire viszem le a kutyát szarni? Mire hármat számolok, ja nem, szakadó hóesésre bakker. Március 23 ezazzzzz. Ja és boltba sem mentem mert nem volt kedvem meg úgysincs budipapír akkor meg már az élet sem drága.

Szólj hozzá

segítség wtf crazy mitörtént omg bajban today Győr mandown nemvagyokbüszke