2020. már 23.

Androidájóesz

írta: DorkNet
Androidájóesz

Eccer vót azt annyi.

Volt nekem nem is oly rég (igaz második alkalommal) egy Nokia Lumia 735 majdnem okos de legalább jó kis telefonom. Mivel megleptem magamat egy másikkal ami okosabb volt mint egy ötödikes, gondoltam egyet és felraktam jófogásra a telefont mint eladásra kínált terméket.

Kezdetben nem sok érdeklődést váltott ki a dolog  de egyik nap kaptam egy hívást Viberen (ez már azt gondolom nagyon sokat elárul...) amit próbálok hűen idézni dacára annak, hogy kb egy éve zajlott le.

Csörög a telefon Viber hívás. Gyanús.

Felveszem.

-Halló? xxxx Tibor vagyok.

-Halló Főnök (nagyon gyanús) há oszt mennyi lesz a vége?

- Bocsánat de minek is? (mégis honnan a picsából kellett volna tudnom, hogy fekete szem nagyfőnök éppen az én nokiámról beszél?)

- Ejj főnök há ne szívózzá má he. Há a telefonnak.

- Ó. Hogy a Lumia 735-ről van szó? Ha ezzel kezded már megspóroltunk volna egymás életéből pár feleslegesen eltapsolt percet.

-Ajj báttya há ne beszéjjé má így velem. Na mennyi a vége?

- Amennyiért meg van hirdetve. 13.000 forint.

- Oszt ez olyan androidájóeszes? (itt meg kell valljam, kellett pár másodperc amíg felfogtam és ismét pár amíg visszafogtam a nyerítést)

- Hogy milyen?

- Ajj há ollyan ájóeszandroidos. Tudod.

- Még nem de gyorsan tanulok :)

- Ejnye na főnök, okos a telefon?

- Hát okosabb mint némelyik törzsfőnök...

- Na. Oszt én eztet személyessen akanám átvenni mer megnézném mégis mitet tud.

- Semmi akadálya hol laksz?

- Hevesen.

- Nem azt kérdeztem... miafasz? Izé, bocsánat hol laksz mégegyszer? Úgy értettem Hevesen.

- Na ott hát, hát azt mondtam.  ( gyors fejszámolás után kijött az eredmény Győr- Heves 300+ km...)

- Tefigyelj... elolvastad a hirdetést? Megvan, hogy hol van helyileg a telefon?

- Há meg de gondoltam elhozod...

- Báttyatesófőnök hogyaviharbane. 300 km oda 300 km vissza az legalább 6 óra + benzin, A Bruthália Batmobil 8-at eszik százon az összesen mondjuk másfél tank benya ami a telefonnal együtt 40,000 kb.

-...

-...

-...

- Na mi a helyzet, akkor kell a telefon személyes átvétellel vagy sem?

- Háde átbaszol. Háhogylenne má annyi mikor csak 13é van hirdetve?  Itt szakítottam meg a hívást mert már nem bírták az idegeim.

 

 

Szólj hozzá

help bolond crazy mitörtént omg fail Győr mandown jogsiteriel