2020. már 22.

Kommunikálunk mert szabad….

írta: DorkNet
Kommunikálunk mert szabad….

Távol a józan észtől?

Van egy komoly rigolyám.

Elképesztően fel tudnak paprikázni a buta emberek (holott én sem vagyok okos).

Vegyük példának a Fészbúk csudálatos világát, ami már magában egy kész kis mikrokozmosz, hiszen megtalálható itt minden ami szem-szájnak ingere anélkül, hogy le kellene nyúlni torokra. A kedvenceim első körben.

 

1, Az autós és minden más csoportban IS indokolatlan élő videókat megosztó jámbor ámde szeliden tarkaborjú.

Különös ismertetőjele, hogy valami rettenetesen rajong a meg nem értett muzikális tehetségekért akik jobb híján „azinterneten” élő videóban mutatják meg mekkora tehetségek szintetizátoron eljátszott mulatós békaszarokkal.

 

2, Na ők abszolút kedvencek. Ők azok akik megosztják és erősen reklámozzák a saját gyengeelméjűségüket.

Biztos mindenki találkozott már a Dwayne „A kavics” Jankó, VINDÍZEL, vagy más hírességek lopott fotóival, videóival ahol mondjuk egy új premierről beszélnek. De ezekben a posztokban amelyekről én beszélek ezek úgy vannak beállítva mintha éppen (józan észt nélkülözve) pénzt osztanának neked mert te megosztod a posztjukat.

 

 

 

 

Ennek a fajnak van még egy bizonyos alfaja. Ők a „láttam egy képet egy féllábú lányról akinek senki nem kíván szülinapot de majd én jól megosztom és a hasonszőrűek is így tesznek majd mert nagyon jófejek vagyunk, és nem érdekel, hogy az alany még csak magyarul sem tud de a posztról fingja sincs”. Na ők a lájkvadászok nedves álmainak főszereplői.

 

3, Ők is nagy kedvencek mint az alábbi példa is mutatja. Az autót hirdetek de indokolatlanul betolok egy cigizős,keményjános, tükörbe telefonbabámulós, fukszos, szelfit merraj vok am mint a telepi Pityu.

 

 

4, A mindent is tisztán látó és jós…

 

 

Igen az uccsó komment én vagyok

És végül de messze nem utolsó sorban a „nem értem én a világot mer ösztönből veszek levegőt ezért vagyok életben” típus.

A RONO SZENIK 19 dci motorja legendás…

„Abul bébe elvisz dudál meg dudál is…

 

Nem lopot, nincs kúcs, kárgyát a bank nemata ki… a foclageny már csak hab.

 

Az 1000 ezres, jó lesz az csak másikat kell venni…

 

És  végül az überelhetetlen…

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

segítség help bolond wtf crazy mitörtént omg bajban fail nemlopott jogsiteriel nemtudokírni