2020. már 07.

Eseteim melyek balul sültek el (csapó) 2.

írta: DorkNet
Eseteim melyek balul sültek el (csapó) 2.

 

Hol is hagytam abba utoljára?

Ja igen meg is van, első bicaj, mankókerék, anyám, STOP tábla, mínusz 2 tejfog.

A következő amely megtörtént az az ostorosi spotpályán esett meg, emlékeim szerint hatodikban talán.?.

Magasugráshoz (is) be kell melegíteni, de lusta gyereknek ez nem opció, szóval az első próbálkozásnál már meghúztam a bal térdemet, ami miatt „sajnos” nem tudtam elvégezni a feladatot, ó jaj.

Mivel valós sérülésről volt szó, így elindultam vissza az öltözőbe fél lábon ugrálva, mígnem elértem a lépcsőhöz… Lefelé kb a második foknál megcsúsztam és gyorsjáratban toltam magam lefelé a maradék 6-7 lépcsőn. Amint megérkeztem már valami feltűnt, méghozzá az, hogy normál esetben a bokám nem a csípőmnél van, a térdem nem úgy néz ki mint egy megnyúlt tehéntőgy és a leginkább, hogy a fájdalom fáj. Leegyszerűsítve a térdem kifordult és a körzeti orvos egy ízületbe adott injekcióval kúrálta. Ugyanaz a térd pár évvel később ismét kifordult, amikor (felettébb okosan) acélbetétes bakancsban fociztam a haverokkal. Labda jött, ezt regisztráltam a fotoreceptoraimmal, majd akcióba lendültem és ráfordultam. Cuppanás, fájdalom, majd ismét egy nedves cuppanás, ahogy az ízület visszaugrott.

A következő a jobb térdem volt, amikor haverral suli után egy Kung-Fu filmet véve alapul „edzeni” kezdtünk. Ő elgáncsolt engem mire én felugrottam és mivel 33 és ½ danos iszonyat fasza karatéka vagyok, gondoltam guggolásból alárúgok. Kell mondanom, hogy ráesett a kinyújtott jobb térdemre?

A legfrissebb jobbos térdkifordulásom talán 2 éve, ha történt, amikor daruval le kellett pakolni egy kamionnyi 4 tonnás fém tekercset. A sofőr túl közel tolatott a földre fektetett „raktározott” tekercsekhez így nem tudtuk kihúzni hátul a beépített létrát. Természetesen sietségből a tekercsekről léptem fel a vontatmányra, ami a második alkalommal már nem jött össze, mert én ugyan fordultam de a jobb térdem nem igazán. Megbeszéltük a sofőrrel, hogy elmorzsolok, pár könnycseppet aztán elbicegek és felküldök valakit befejezni a munkát.

Visszatérve az időrendiséghez, a következő balesetem a középsuliból kilépve (esztergályosnak tanultam) az első munkahely ahová elhelyezkedtem egy üveges volt. Hagyok időt…

Az első munkahelyi balesetem egy átgondolt lépés eredménye. Kiugrottam munkatársam után egy ablakkereten, hogy időt nyerjünk. Amit abban a pillanatban realizáltamaz volt, hogy a; bent magasabban voltunk, b; kint dolgoztak egy pallón, c; a pallón amelyre épp landolni szándékoztam már állt egy hasonszőrű (kb, 100 kg) fickó. A felismerést természetes reakció követte, azaz megkapaszkodtam. Már csak a kocsiban vettem észre, hogy a bal tenyeremből ömlik a vér és a kisujjam és a tenyerem találkozásánál valami fehér figyel ki a vérből. Természetesen visszaérve a „főhadiszállásra” kimostam a sebet ultra derm kézmosóval (aúúúúú), majd a sürgősségin töltöttem el pár órát, gazdagodva 3 öltéssel.

Második felvonás az üveges karrieremben szintén egy „külső munkához” köthető, ahol (keress rá) egy kopolit üveg lándzsára tört darabja esett a bal kézfejemre átszúrva azt. Itt már nem ömlött de spriccel a vérem. 2 öltés lett a vége.

…folyt köv.

Szólj hozzá

help bolond crazy mitörtént omg bajban fail mandown