2020. feb 29.

Eseteim melyek balul sültek el 1.

írta: DorkNet
Eseteim melyek balul sültek el 1.

 

Próbálok kronológiai sorrendben haladni, de szokásomhoz híven el-elkalandozhatok adott esetben, szóval figyelj jól :)

Az első ami eszembe jut még odahaza történt zsenge gyermekkoromban, midőn a kertünkből éppen a szomszédba révedt a tekintetem. A szomszéd nagyobbik lánya éppen topless napozott a hátsó udvarukon én pedig kb. 13 évesen pontosan a megfelelő pozícióban voltam a saccra 6 méteres magasságban található kert akácos részén, hogy mindezt lássam. Természetesen véletlenül. ;)

Annyira ügyes voltam, hogy mikor megláttam az apát az ablakon keresztül mivel azt gondoltam meglátott jól megijedtem, és mint a Prérifarkas a Gyalogkakukkot inzultálva én is szembesültem a gravitáció vs, magasság problémájával.

Alig 3 másodperc alatt a bátyám által az udvarunkon hagyott Wartburg tetején landoltam háttal, levegő után kapkodva, mint egy nyomorult hal a parton.

Közben eszembe jutott egy korábbi eset ami akkor balesett meg velem amikor megkaptam az első kétkerekű bicajomat.

Egy elég meredek utcán csapattam lefelé Ostoroson a mankókerekeknek hála a lábammal a kormányon. Az utcát keresztezte a fő út amelyen ugyebár már akkoriban is forgalom zajlott. Mindezt édesanyám is észlelte aki a keresésemre indult (túl nagy csend gyerek vonatkozásában sosem jó jel ).  Én pedig már csak arra lettem figyelmes, hogy jóanyám tornászterpeszben áll a kereszteződésben, hogy a hülye gyermeke ne kerüljön busz alá, míg én hülye gyermek lazaságomnak teljes tudatában egy laza lábmozdulattal a rohamosan közelítő STOP tábla felé irányítottam a járgányt. Az eredmény, STOP tábla versus első fog 1/0, anyai pofon vs másik első fog 1/0. Szerencsére akkor még tejfogaim voltak. :)

Szólj hozzá

help bolond crazy mitörtént omg bajban fail mandown