2019. dec 01.

Made a mistake... Nem mindegy, hogy NEM vagy nem :)

írta: DorkNet
Made a mistake... Nem mindegy, hogy NEM vagy nem :)

Nemrég egy beszélgetés alatt eszembe jutott egy manapság megtörtént eset. Gondoltam megosztom veletek.
Történt, hogy pusztán passzióból regisztráltam egy társkereső oldalra. Mert megtehetem.
Kitöltöttem a kötelező közölnivalókat majd jöttek a kérdések.
Milyen magas vagy, mennyi kilót mersz bevallani, ehhez a súlyhoz kocka hasad van e és az egy kockából tevődik e össze...stb. a végén a kit keresel rovatnál a fontos kérdés. -Mi nem érdekel. (Többek között anyád de ezt most hagyjuk). Mi nem érdekel? Nyilván a faszik akármekkora is a bankszámla nem tartoznak az érdeklődési körömbe így pipa. Majd mint aki jól végezte a dolgát kicsapattam egy cigire. Jön az e-mail erősítsd meg a regisztrációdat. ( kössem ki egy fához vagy mi a tosz? ) megtörtént. Cigiből nem sok maradt és jön pár perc múlva a következő szöveg szintén mailben. Valaki kedvencnek jelölt nézd meg ki volt az. Egyből felcsapott az önbecsülésem, hogy mekkora kan vagyok még egy cigit sem pöffentettem el és máris lucskos valakinek a bugyija a gyúrós képemtől. Nosza gyorsan be is léptem és látom hogy itt valami tévedésről lehet szó mert Pityufiúnak lettem a kedvence. Nem tagadom kicsit lejjebb hagyott az optimizmusom a képet vizslatván ahol egy jól szituált pofonra áhitozó képű pávagyerek feszített egy szál alsóban. Bekattant, hogy esetleg félreolvastam én azt a fa...om kérdést és a melyik NEM érdekel az valójában az akar lenni hogy pincsit keresel vagy át akarsz térni a setét oldalra. Villámgyorsan javítottam a hibámat mert hát nem mindegy hogy Tibi vagy Timi a kiválasztott. Ebből az a tanulság, hogy nem árt ha okosan ikszelgetsz kérdőíveket. Valamint ha mégis végső elkeseredésben pride párti lennék tuti a siker. És hogy aki nem tud úszni ne másszon fára mert előbb de utóbb elüti a villamos. ( A világ mostmár nem ugyanaz.) Ehhez még hozzájön a második pár nappal későbbi tetszés nyilvánítás a drága kedves Manyi nénitől aki szeretett volna legózni protkó nélkül 66 esztendősen. Nagyon jól nevelt fiúként visszaírtam, hogy a házi sütit szeretem de arra ébredni, hogy ott lebeg a csajom protkója a kredencen pohárban az nem buli. (Vagy talán mégis??? ;) )

Szólj hozzá

help randi bolond wtf crazy figyel omg félek today fail instabitch randifail mandown segítségtámadazasszony bolondasszony mailányok instaribi