2020. máj 18.

Megint online Társcafatolás.

írta: DorkNet
Megint online Társcafatolás.

" target="_parent">

 

Vannak pillanatok az életben, amikor eldurran az ember agya mert szimplán nem érti mi a vérveretes asszonyverő úristen, kevertcifrán bokánfosott, gyeplőtágító, orgazmust látásból sem halló, nyomorult jó édes anyukájának van fent valaki társkeresőn, ha olyan hülye mint egy éppen ellett bocisegg tükörből?

 

Igen, felkúrtam magam, mint kezdő kőműves a maltert a plafonra, de elmondom mi az oka.

 

Aki beleolvasott már a blogomba az talán tudhatja, hogy társat is keresek online mert nem vagyok az a társaságba járó lény. Párszor már sikerült fennakadnom érdekes embereken, mint a komoj… kapcsit kereső jogász nő, a 17 éves profi prosti, vagy Manyi néni a protkódobáló. De ez a tegnapi ez annyira kiszakított a komfortzónámból, hogy az valami fantasztikus.

 

No de lényeg a lényeg, történt tegnap, hogy az egyik (igen van több is, nem mintha nőnének az esélyeim :D) társkereső oldalon ahová regisztrálva vagyok, megtekintett egy nőstényállat. Van ilyen s nagyjából itt abba is szokott maradni az érdeklődés de ez speciális eset mert…. Mert baszki ez a kancácska azzal az elánnal, hogy megnézett le is tiltott. Nem értem és amit nem értek az dühít, mint a harmadikos, 17 éves Dzsézönkét  a másodfokú egyenlet. Jó ó tudom már a neve is sokat elárul.:)

 

Mert tegyük fel, megnézek valakit és az mondjuk nem tetszik. Megnéztem aztán elfelejtem, ha esetleg rám ír  akkor jelzem, hogy nem tetszik, csak megnéztem majd ha erősködik akkor esetleg letiltom. De ilyet még nem keféltem, tükörből háttal. Ez előtt volt egy másik dolog ami már elkészítette a talajt a kirohanásom számára, ez pedig egy másik delikvens volt akire én írtam rá máshol, és el is jutottunk nagyjából addig, hogy 2 üzenetváltást követően nem válaszol. Értem én, hogy minden nőnek hamubasült Dzsézönsztethem kell Mercivel és 30 centivel és milliókkal a bankszámlán, de könyörgöm a vérzőtomporú szent szűzre (    ;)   ez egy kacsintós szmájli mert érted? Vérző tomporú szűz… khmm  ).

 

Ha nem lenne foglalt esküszöm férjhez mennék a Varga Irénkéhez.

 

Ilyenkor már csak Bobby McFerrin tud megnyugtatni. :)

 

 

 

 

Szólj hozzá

help bolond wtf crazy mitörtént omg fail instabitch randifail mandown segítségtámadazasszony bolondasszony mailányok instaribi jogsiteriel