2020. már 21.

Társkeres(és) beszarás, avagy mitől fosom magam bokán 2020-ban?

írta: DorkNet
Társkeres(és) beszarás, avagy mitől fosom magam bokán 2020-ban?

Hello és minden köszöntés meg namaszté.

Nem tudom kinek nem ismerős valamilyen randi app vagy társkereső alkalmazás és volt-e bármilyen sokkoló tapasztalata ezzel kapcsolatban de nekem ma a sokadik és sokkadikk (igen ezt még nekem is fájt leírni) élményem volt.

Kezdjük azzal, hogy nem mai paraszt vagyok mert '83-ban látott meg a napvilág (azóta is úgy emlegetik a népek azon napot mint a Setétség napját kicsiny szülőfalumban) és volt már példa arra, hogy nálam fiatalabb kislány jelezte, hogy nyitott lenne rám de ez most valamiért jobban kitolta a hőkioldót a toronyban nálam. Idézem az üzenetet amit kaptam, "Sya teccesz ismizünk?" Nem mondom horgonyt vetett elsőre az agyam, aztán feldolgoztam az információt, amennyire a Corei7 engedte. Gondolkodtam is vagy 5 percig mi a jó istent írjak szerencsétlen eltévelyedett báránynak mire jött egy következő üzenet aminél már újra kellett indítanom az agyamat mert ... lásd. "Szopok is am." ... Azt hittem trollkodik valaki de mivel facebook profil is van ránéztem és ha troll akkor komoly munkát és időt feccölt a delikvens a kamu profilba, de mindegy is, meggyőződve arról, hogy valószínüleg tényleg egy ivaros 16 évessel hozott össze a balsors válaszoltam, - Szia. Köszönöm jófej vagy de én sajnos nem az a fajta pedofil vagyok akinek 8 éves a legszebb kor, amúgy apu, anyu tudja, hogy itt normálatlankodol (adaptálódni kell a beszélgető társ stílusához)  a .........társkeresőn? Most a sarokban térdeplek magamat büntizve mert letiltott. :)

By the way nem vagyok tech guru szóval imigyen szeretnék köszönetet mondani minden olvasónak főleg neked Szubrina bár gyanús vagy te nekem, te olvasod amit írok. :) Amint rájövök, hogyan lehet válaszolni a kommentekre vagy jelezni, hogy danketenkjubittesén mert vetted a fáradtságot, hogy benézz addig csak így szeretném megköszönni.

Szólj hozzá

segítség help bolond wtf crazy mitörtént omg bajban today fail mandown bolondasszony mailányok